Schoolbesturen tekenen huisvestingsplan onderwijs

Door: Stichting SOM Op: 14 september 2020

Wethouder van de gemeente Woensdrecht Lars van der Beek en de schoolbesturen primair, voortgezet en voortgezet speciaal onderwijs tekenden op 9 september 2020 de overeenkomst die hoort bij het Integraal Huisvestingsplan (IHP).

De heer L. Soffers tekende namens Stichting Samen Onderwijs Maken (SOM) voor basisschool De Dobbelsteen, de heer S.J. Cépèro namens Lowys Porquin Stichting (LPS) voor de zeven basisscholen in de gemeente Woensdrecht,  de heer G. Haelermans tekende namens OMO Scholengroep, verantwoordelijk voor het Zuidwesthoekcollege en wethouder Lars van der Beek tekende namens de gemeente Woensdrecht.
De Stichting Koraal/Driespan waar het Olivijncollege, de school voor voortgezet speciaal onderwijs in Ossendrecht onder valt, was niet aanwezig maar wel partij binnen het IHP.

Zij bekrachtigden hiermee de afspraken over de investeringen in onderwijshuisvesting in de gemeente Woensdrecht voor de komende vier jaar en verder.

Klik op onderstaande link voor het volledige bericht.